Nytt till vagnen

I egenskap av pollenallergiker så säger jag tack gode gud för regnet! Jag älskar vädret som varit, det är underbart på alla sätt och att kunna gå ut och gå i bara shorts och linne eller sitta ute till sent på kvällen utan att frysa har man ju längtat efter hela vintern. MEN, det har också medfört skyhöga pollenhalter och jag har mått som en påse skit. Lite regn ordnar förhoppningsvis upp det och vet ni vad? Det finns som bekant inget dåligt väder, bara dåliga kläder. 

Ser ni förresten vad som är nytt på vagnen? Organizern! Jag har spanat in den länge och till slut ledsnade mannen på tjatet. Den är perfekt för långpromenader om man vill ha med lätt packning utan att behöva släpa hela skötväskan. Vi har en SkipHop Duo Signature som rymmer allt man kan tänka sig och har hur många bra fack och förvaringsmöjligheter som helst, men ska man powerwalka är den lite i vägen. Eller också har jag älgben när jag går... Oavsett så slår jag inte i knäna i den här, så jag är mer än nöjd. Fin är den dessutom, extra bra blir det efter sommaren när vi byter tillbaka till den matchande grå suffletten.

Nu ska vi ut på promenad jag och Selmisen. Jag har nog sällan fått så mycket vardagsmotion som nu, och jag klagar defintivt inte!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress