Celsius - beroende?

Jag drack väldigt mycket Celsius innan jag blev gravid, men konstigt nog så har jag varken saknat det eller alkohol under den långa tid som jag fick avstå. Lite jobbigt trodde jag nog att det skulle vara, men nej. Inte ett dugg faktiskt. Jag var visst inte så Celsius-beroende som jag trodde.


Nu när jag inte ammar längre så är ju Celsius dock tillåtet igen, så jag var självklart tvungen att testa den nya med vattenmelon-smak. Diss enligt mannen, men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Kanske lite i sötaste laget, men helt okej. Mammapengen tillåter dessvärre ingen storkonsumtion av dessa energigivande drycker, så det får inte bli en vana hehe... Lite lyx för extra trötta dagar kanske på sin höjd. Eller när man behöver koffeinet, men är less på kallt kaffe. Selma har verkligen timingen att alltid börja pipa eller bli plötsligt superdupervrålhungrig just när man ska sätta sig med en kopp. Life as a mom!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress