Friyay

Så var det fredag igen, och fortfarande ingen bebis. Tänk att förra fredagen så trodde jag att det skulle bli den sista utan barn, men någon annan hade tydligen gjort upp andra planer. Jag hann alltså med ännu en bakfredag och det blev en favorit i repris från förra veckan. Dumlemuffins med Noblesse och kanelbullar. Sitter här och sniffar kanelbulledoft och ska strax hugga in på både en bulle och en muffins. Man kan ju inte bjuda på något man inte har provsmakat! Sedan blir problemet att få in allt i frysen, men det löser sig nog. Skönt att ha lite att ta av sedan, för jag tvivlar på att jag kommer att ha tid och ork att ställa mig och baka de första veckorna. Om lilla fröken nu behagar titta ut någon gång det vill säga...


På plussidan så kan jag följa med på födelsedagskalas ikväll och middag+spelkväll hos vänner imorgon. Det gäller att se situationen från den ljusa sidan.

Ha en mysig fredag hörni!❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress