Inredning från Ellos!
Aldrig har väl hemmet med allt vad städning heter varit så lågt prioriterat som det varit sedan Selma föddes. Det som en gång var ett rätt så ordningssamt hem, om jag får säga det själv, har förvandlats till ett bombnedslag. Prioriteringarna är inte direkt som de varit, och ibland kan jag bli galen på det... Det blir kaos i mitt huvud om jag har stök omkring mig. Dessutom gillar jag tanken på att kunna släppa in spontangäster utan att behöva ursäkta röran på diskbänken eller be dem hoppa hinderbana över skor och väskor i hallen. 

Lösningen? Precis som att nya träningskläder ger en motivationsboost för träning tänker jag att en liten piffning av hemmet kan boosta till att lägga mer tid på att hålla snyggt och fint. Högst upp på önskelistan står posters och tavlor till våra vita väggar. Det är bara den lilla detaljen att övertala mannen på den punkten. Wish me luck!

INREDNING ELLOS
 
Ampel | Lampa | Kuddfodral | Timglas | Lyktor | Radjur | Poster | STHLM Poster
 
Sponsrat inlägg


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress