Nutellasemla

Jag skulle ju återkomma om en recension när det gällde nutellasemlan som jag testade tillsammans med Ellinor och Sofie i fredags. De finns säkert på fler ställen här i Eskilstuna, men vi köpte våra på Janelings.


Goda? JA. Stort ja. Jag hade föreställt mig att det skulle vara nutella istället för mandelmassa, men det var ju nutella OCH mandelmassa. Hallelujah-moment för mig som tycker att mandelmassan är hela grejen med semlan. Riktigt, riktigt gott. Testa, men om du är väldigt sugen och inte vill bli besviken så boka i förväg! Det rekommenderades vi att göra, och tur var det för de hade endast två stycken kvar i disken när vi kom dit strax efter lunch.

Den här veckan ska jag nog slå till på en gammal hederlig semla... Kanske tur att jag inte behövde väga mig hos barnmorskan i förmiddags!

Camilla Apelgren

Jag tyckte att jag kände igen dig imorse på mvc men blev lite osäker :)

De där semlorna låter ju fantastiska, måste prova!

Svar: Åh, jag tyckte också att du var bekant men jag kopplade inte alls! Ibland är man inte tillräckligt snabbtänkt tyvärr🙈 Supergoda, tycker absolut du ska testa! :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress