Liberos startbox

Då har vi även hämtat ut den sista gratisboxen som beställts, och denna gång var det startboxen från Libero som stod på tur. Utlämningskoden kommer automatiskt runt vecka 33 om man anmält sig till Libero-klubben och hämtas sedan ut på närmaste Ica Maxi, helt utan kostnad.


Man kunde ju gissa att den skulle innehålla blöjor, och så var fallet. En förpackning Libero touch i storlek 1 och 2, wet wipes, amningsinlägg, baby wash och babyolja, Libresse-bindor, rabattkuponger, ett häfte med goda råd för den nya familjen samt en härligt prasslig leksak gömde sig i den lilla lådan. Bara bra saker som kommer att gå åt under den första tiden!

Idag är förresten mannen tillbaka på jobbet efter julledigheten, så nu är jag hemma själv framöver. Så länge jag håller mig lite sysselsatt så ska det nog gå bra... Tvättmaskin och torktumlare går på högvarv för tillfället, då jag tvättar upp sängkläder, filtar och handdukar till den lilla i magen. Hon har fått en egen sektion i vår walk in closet nämligen, så lika bra att tvätta och organisera lite tänker jag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress