Att träna med kulan

Jag ska väl erkänna att det börjar gå tungt nu, men än kan jag träna litegrann och det är jag väldigt glad för. Jag tycker ändå att jag kan göra det mesta, dvs sådant som inte involverar ren magträning, hopp eller att ligga på mage. Det tråkiga är att det innebär att de flesta gruppträningspassen går fetbort, men spinningen fungerar fortfarande bra (om jag ställer in styret aningens högre än vanligt. Annars går styrketräning i gymmet finfint, särskilt med fria vikter. Så tre pass i veckan försöker jag få till, plus en halvtimme promenad ute varje dag. Tror att jag måste röra lite på mig om jag inte ska ruttna bort nu när jag går hemma.


Just idag blev det 55 minuter spinning och jag känner mig sjukt nöjd såhär efteråt. Svettfest deluxe! Dagens besök hos barnmorskan visade +13 kg från inskrivningen, så det är väl egentligen inte konstigt att allt känns hundra gånger jobbigare nu...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress