Wishlist

Det blir inte mycket till att unna sig i dessa tider av fattigdom... Haha!😉 Ge mig nĂ„gon mĂ„nad sĂ„ har jag garanterat vant mig vid ekonomin, men sĂ„hĂ€r i början Ă€r det en himla skillnad mot vad man Ă€r van vid. Fattar inte hur jag ska kunna leva pĂ„ detta i ett Ă„r, men det ordnar sig nog. Om inte annat sĂ„ fĂ„r man kĂ€nna pĂ„ det hĂ€r med att vara snĂ„l och spara till saker man vill ha. Kul det med, pĂ„ sitt sĂ€tt. Just nu ligger fyra fina vĂ„rfrĂ€scha ting i topp pĂ„ önskelistan.

Skulle nÀstan kunna offra en arm för mobilskalet och sjalen frÄn By Malene Birger. Perfekt rosa nyans och eftersom jag ganska nyligen Àrvt en iPhone 6 Plus, sÄ passar inte lÀngre nÄgot av mina fina skal jag haft tidigare. TÀnk det och sjalen till en vÄrfrÀsch outfit med vita sneakers, ljusa jeans och marinblÄ kappa!


Samarbetet mellan Rörstrand och Filippa K fortsÀtter. Vi har ett gÀng av kaffemuggarna i olika mönster, men de nya i ljusrosa och vitt skulle passa sÄ bra in. Ser mig sjÀlv sippande kaffe pÄ verandan med muggen i ena handen och en sovandes bebis i vagnen bredvid.

Liljan-ljusstaken frĂ„n Skultuna har stĂ„tt lĂ€nge pĂ„ min lista. Äntligen finns den i silver och jag kunde inte sukta mer. SĂ„Ă„ fin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress