LCC - alltid bra deals

Finns det något roligare än när man gör en riktigt bra deal? Ett riktigt kap, klipp, kalla det vad du vill. The body shop tycker jag är en sådan butik där man alltid får något extra på köpet, och då känner man sig också alltid lite extra nöjd när man går därifrån och kommer gärna tillbaka. 


Ett annat skönhetsmärke som kör med samma princip är LCC, och jag bara älskar det! Jag handlar ofta från Kronans apotek och brukar passa på när de har LCC till "3 för 2" eller en produkt på köpet vid köp av 2-3 andra produkter, ibland är det också en necessär på köpet eller liknande. Man blir lite materiellt lycklig och sparar pengar på en och samma gång, win win.

Denna vecka fick jag hem ett paket med silverschampo, silverbalsam och hårinpackning. Alla tre väldigt välbehövliga för mitt hår just nu och jag är spänd på att testa dem för första gången. Men bäst av allt? Vid köp av tre valfria produkter följde parfymen Blonde bouquet med på köpet, värd 769 kr. Hur bra?? Dessutom fick jag en reseflaska med också eftersom jag "köpte" parfymen. Tips, tips! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress