Håret

Jag glömde ju att visa resultatet efter tisdagens besök hos frissan! Glömde även att fota resultatet, så det hade visserligen blivit svårt ändå. Sjukt nöjd är jag i alla fall, som alltid efter att ha varit hos världens bästa Sanna på salong Amino. Några centimeter kortare för att fräscha upp, och så lite ljusa slingor för det där lilla extra vårfräscha. Vanligtvis brukar jag boka in slingning lite längre fram emot sommaren, runt april, men eftersom det tar ungefär 2.5 timme med både klippning och slingor så vågar jag inte chansa och ta det efter att bebis kommit... Slingor, med folie i det här fallet, är för övrigt ok att göra som gravid eftersom de inte läggs ända inne vid hårbotten utan några millimeter ut. Jag var tvungen att fråga själv innan eftersom jag var osäker på den punkten, men det är alltså ingen fara. Sedan är det såklart upp till var och en att känna själv vad som känns bäst.


Bjuder på några bilder från själva frisörbesöket och en glimt av resultatet får bli i form av en bild vi tog ute på altanen i solnedgången. Jag önskar så att jag kunde få till sådana där fint busiga lockar som Sanna alltid fixar, men tyvärr är jag kass på allt som har med håret att göra. Typiskt!😊

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress