Fifty shades darker

Det är en lite speciell känsla när allt man gör kanske är sista gången innan man blir mamma. Som igår när jag var på bio med tjejerna. Det lär antagligen dröja ett bra tag innan det händer igen, så lika bra att passa på tänker jag. Det mesta går såklart att göra även med bebis, men just bio kan bli knixigt. Jag har visserligen hört talas om barnvagnsbio, men det låter himla märkligt i mina öron... 


Hur som helst, vi såg del två i trilogin om Anastasia Steel och Christian Grey. Fifty shades darker. Jag gillade böckerna och kan väl inte säga att filmerna hittills kommer upp i den nivån, men helt okej ändå och jag tycker nog att nummer två var aningens bättre än den första. Klart sevärd! Vad jag inte kan rekommendera däremot är att gå på bio som höggravid. Jag kände mig som Asta 97 år när jag skulle resa på mig efter att ha suttit inklämd i salongen i två timmar. Som tur är så har jag (peppar, peppar ta i trä) inte börjat samla på mig vätska ännu, så det är ju skönt. Mindre skönt för fogarna dock att sitta i samma position under så lång tid. Nästan värt att åka till Stockholm när det vankas bio bara för att få det extra benutrymmet. Och mugghållare för drickan! Varför har inte alla biosalonger det??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress