CRfitness-lunch

En sak som jag älskar och är så himla tacksam för just nu är att jag har så många fina vänner som är hemma och är mammalediga. Perfekt att kunna ses mitt i veckan och få dagarna att gå, vet inte riktigt vad jag skulle göra med mig själv annars. Det finns gränser för hur mycket man kan städa och plocka hemma.


Igår blev det förmiddagsfika hos Madde och lilla Nora, och nu har jag luncher med kompisar inplanerade torsdag, fredag och lördag. Idag blev det med Ellinor och hennes kids. Godaste (och nyttigaste) lunchen i stan hittas på CRfitness café & butik Långa gatan, Köpmangatan 64. Dagens CRfitness-tallrik var kycklingfilé med ris, grönsaker och kall dragonsås. Perfekt lunch och så himla smidigt att ta med hem, så full pott för den!

När vi ändå var där så fick vi även testa dagens provbak, nämligen glutenfri kladdkaka med grädde. Den innehåller socker, men är bakad med proteinpulver istället för vetemjöl. Kunde aldrig ha gissat det, då den var precis lika kladdig och god som en vanlig klassisk kladdkaka. Mums!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress