Alla hjärtans dag

Hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag, oavsett vad ni gjorde!❤


Här blev det en lugn kväll efter en ganska hektisk dag. Jag var förbi jobbet på förmiddagen och hälsade på en snabbis för första gången sedan jag gick hem på graviditetspenning. Det låter helt sjukt men på bara några veckor har det möblerats om och barnen är dubbelt så stora. Helt galet. Det är så roligt att de reagerar så olika när man kommer också, en del blir så gulligt blyga och andra helt överlyckliga. En av de lite större pojkarna tittade på mig med ögon stora som pizzor och vände sig sedan till en av de andra pedagogerna och undrade "Vad gör HAN här?". Dagens skratt. Så himla kul att se alla igen och jag måste verkligen bli bättre på att ta mig dit. Kanske får slå till på att baka något och ta med till kollegorna. Om jag hinner innan bebis känner att det är dags dvs...

Förutom det så hann jag även med några timmar i frisörstolen, bilbesiktning och veckohandling innan det var dags att ta kväll. Vi brukar inte byta presenter på alla hjärtans dag, men i år hade vi båda smyghandlat och tänkt så lika att det nästan är läskigt. Lyxiga produkter från The Body Shop går alltid hem här!😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress