Knot cushion

Det var längesen jag jag köpte något fint till hemmet. Längesen som i riktigt, riktigt längesen. Det har av förståeliga själv varit all eyes on Selma, och för att vara helt ärlig inte helt tätt i ekonomin heller. Så prydnadssaker och piff till huset har helt enkelt inte varit högsta prio, men nu tyckte jag faktiskt att jag kunde unna mig några saker när semesterlönen trillade in på kontot...


En av dessa saker var "knot cushion" från Designhouse Stockholm. En rolig detalj till vardagsrumssoffan eller Lamino-fåtöljen. Grå för att den är lättast att matcha, även om jag var väldigt inne på en rosa till en början. Ibland får man fega ur och gå på det säkra kortet.

Nu väntar jag på ett par krukor med leverans v.38. Kul med inredningsdetaljer som livar upp! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress