Bröllop på lördag

I helgen ska vi på bröllop och jag tog det som en utmärkt ursäkt för att få inhandla en ny outfit till mig själv. Vet inte när jag köpte mig en fin klänning senast... Sprang på en ljusrosa dröm på H&M och den blev det, ihop med ett par svarta sandaletter med sådär lagom klack så att man orkar gå i dem en hel dag (läs: jag har inte gått i högklackat på så länge att jag har glömt hur man gör). Till det blir det en vit finkofta från Veromoda, antagligen min svarta clutch från Michael Kors och så tänker jag mig lite busiga lockar i håret. Och målade naglar, det har inte hänt sedan innan Selma föddes. Det går säkert att läsa här mellan raderna hur pepp jag är, så roligt att få klä upp sig lite mer än vanligt! Dessutom så är det bröllopspremiär för mig, så det är lite extra spännande.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress