Pray for Stockholm

Jag hade tänkt mig en glad text om att Selma fyller 1 månad idag, men i eftermiddags medan jag står och diskar nappflaskor så vrålar mannen inifrån kontoret "kom hit NU! SKYNDA!". Bara minuter tidigare har det misstänkta terrordådet ägt rum i Stockholm och alla nyhetssajter sänder live från platsen. Vad händer med världen? Jag sitter här och tittar ner på min en månad gamla dotter som oskyldigt guppar i sin babysitter vid mina fötter. Ska hon behöva växa upp i en värld där man inte kan känna sig trygg någonstans, någonsin? Jag är tacksam för att alla nära och kära jag har som bor och/eller jobbar i Stockholm är oskadda och tankarna går till de drabbade.


Ta hand om varandra lite extra ikväll. Jag ska krama min lilla familj extra hårt!❤️


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress