Hamburgerbruket

Ikväll testade vi Hamburgerbruket som öppnade för ett tag sedan i Torshälla. Att hämta hem just hamburgare när man har en 7 veckor gammal bebis är lite risky business med tanke på att det är sådan mat som man gärna vill ha varm. Micrade pommes är ju ingen hit. Inte enligt mig i alla fall. Vi har faktiskt lyckats några gånger dock, så även idag. Selmis fick sitta kvar i babyskyddet och fascineras av lilla leksaken som vi fick i Liberoboxen. Roligt att hon börjar uppskatta sådana saker nu, jag är helt häpen över allt som händer hela tiden. Hon upptäcker nya saker varje dag och det är så coolt att få upptäcka världen tillsammans med henne. Måste klicka hem lite roliga leksaker som vi kan greja med!


Vad vi tyckte om Hamburgerbruket då? Jag tog halloumiburgaren och bytte mina pommes frites mot sötpotatis-varianten. Jag hann inte ens fota själva maten för att det såg så gott ut. Det var det också. En av de bästa halloumiburgarna jag ätit. Och vitlöksdippen till sötpotatispommesarna... Mmmm! Tip top. Jimmy var nöjd med sin Mäster-burgare också, så vi kommer absolut att göra ett besök där igen om hamburgersuget slår till.

Maria

Söt hon är, kul med leksak på babyskyddet måste skaffa någon liknande till Alicia. Burgare med halloumi låter gott!!

Svar: Tack!❤️ Ja det kan behövas något att sysselsätta med ibland, finns många fina såna små att hänga på vagn eller babyskydd så du ska nog hitta någon fin!😊
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress