Buffalon

Hoppas ni har en fin lördag!❤


Vi har haft en bra dag här och njutit av att vi äntligen är klara med behandlingen av Selmisen. Första två veckorna med henne framstår sol en walk in the park nu när tredje blev så fruktansvärt jobbig, men nu hoppas vi verkligen att vi slipper detta elände mer och kan återgå till myset. Bebisbubblan fick sig verkligen en törn och jag längtar tillbaka. 

Jag längtar också efter långa barnvagnspromenader i vårsolen, särskilt nu när jag mestadels suttit inne i en vecka. Vi kom ut en liten sväng idag i alla fall, mitt sår på skinkan (tekniskt sett vecket mellan låret och skinkan) har stoppat mig lite. Så himla typiskt när smärtan efter själva förlossningen äntligen gett sig, ja men då slår vi till på sittsår så att man inte kan gå normalt för det istället. Hur sjukt är det inte? Nästan lite roligt. Vi är dock sjukt nöjda med barnvagnen, Bugaboo Buffalo, så jag ser verkligen fram emot längre promenader med den. Gärna med en bra podd i lurarna när bebis sover. Vagnen rullar fint och är så otroligt lätt att handskas med. Gigantisk kontrast gentemot vagnarna jag är van vid från jobbet. Jag gillar att den är så rejäl, men samtidigt lättkörd. Snygg som sjutton också och med många fina finesser och tillbehör som jag gillar. Mugghållaren är ju en must have, och adaptrarna för att klicka på babyskyddet likaså. Det blir förresten spännande att testköra vagnen i elljusspåret sedan, då det ju trots allt är Bugaboos "all terrain-modell". Återkommer om hur det gick när vi testat det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress