Nyklippt

En dag när man slutar tidigt, onsdagar i mitt fall, är perfekt för att boka in ett besök hos frisören. Det var välbehövligt då jag inte varit där sedan i början av april, så det var en del som försvann. Ganska mycket till och med. Sanna, bästa bästa Sanna, lyckades få till den där perfekta längden som gör att håret känns mer som en frisyr men att det ändå går att få upp det i en tofs eller knut vid behov. Sedan stylar hon så fint så jag blir alldeles ledsen över att jag själv är så kass och aldrig kommer att lyckas göra det lika bra. Frisyren höll även för en cykeltur hem i stormvindarna. Kanske ska satsa på en ny plattång och börja öva, för jag älskar verkligen de där busiga lockarna.

Framåt vintern funderar jag på att satsa på något annorlunda färgmässigt. Jag vill gärna vara ljus på sommaren, men när mörkret kommer så blir jag alltid sugen på något annat. Vi får se vad Sanna kan jobba fram med sina magiska händer när det väl blir dags.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress