Indoor bootcamp

De är inte många, men det finns några gruppträningspass på Actic som jag ännu inte testat. Ett av dem är Indoor bootcamp (brukar finnas Outdoor bootcamp utomhus på våren), så jag och Sofie tänkte att det kunde vara värt att testa. Sagt och gjort. Och aldrig mer! Fruktansvärt jobbigt. Roligt och svettigt som attan visserligen, men inte helt i min smak då jag inte gillar när det är så stressigt mellan övningarna. Jag tar det hellre aningen lugnare och verkligen fokuserar på tekniken, men smaken är som baken och det var kul att testa i alla fall.

Ett pass som jag däremot nyligen upptäckt och tokgillar är Power, Actics motsvarighet till Bodypump. Jag var ju en riktig Bodypump-nörd och körde ca 3ggr/vecka innan jag bytte gym, så jag förstår egentligen inte varför jag inte provat på Power tidigare. Bättre sent än aldrig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress