Allrummet

Jag nämnde att vårt allrum börjat växa fram under helgen va? I takt med att hantverkarna fasats ut har byggtillbehören som stått i allrummet försvunnit och nu äntligen kunde vi ta tag i det rummet också. Så himla bra. Innan har vi haft tv i vardagsrummet och ett av sovrummen, men nu har vi fått till tv-rummet som vi planerat från start.

Soffan är vår Friday från Mio som vi hade i lägenheten, men vi bytte divan-delen mot ett vanligt armstöd så att den blev snäppet mindre och får plats perfekt. Vi klarar oss med bara schäslongen så det känns som ett bra beslut. Morum-mattan från Ikea och soffbordet från Mio fick följa med från lägenheten de också. Tv-väggen får ni inte se förrän min andra halva ordnat kabeldragningen, hehe. Jag får försöka att få till en fin bild på taklampan som jag fick i födelsedagspresent också. Nästa steg blir att hitta en bra vägglampa att sätta i det högra soffhörnet, så att jag kan läsa, samt att få upp lite tavlor på väggarna. Lite i taget.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress