Vecka 21

Jag har hamnat lite i osynk med veckobilderna. Denna är tagen i onsdags, alltså sista dagen i vecka 20, men en dag hur eller dit spelar väl ingen jättestor roll. I onsdags passerade vi halvtid och igår gick vi in i vecka 21. Tiden flyger förbi känns det som, nästan så man blir lite stressad.

På tal om magbilder så är det sjukt svårt. Jag vet inte om det kanske är något undermedvetet att man drar in magen när en kamera kommer fram? Den putar i alla fall betydligt mer i spegeln än på bild av någon anledning! Jag bjuder även på de fina märkena efter mamma-leggingsen som jag vikit ner. Oh well.

Denna fredag är som vanligt efterlängtad. Jag har beställt tacos till middag och nu på dagen väntar besök hos barnmorskan. Nästan så det inte ens gör något att jag ska jobba över en timme.

Ha en bra fredag!❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress