Plusset

Det var på midsommarafton som vi fick det där plusset på stickan. Jag hade någon feeling där och ville kolla för säkerhets skull, eftersom vi skulle på fest på kvällen. Det blev alltså en nykter midsommarafton för min del. Resten av sommaren var desto svårare att maskera hemligheten, men jag tycker nog ändå att det gick rätt så bra och det var ingen som la märke till att mina ciderflaskor var alkoholfria eller glasen med rosa bubbel egentligen innehöll Loka Crush. Under badsäsongen hade magen inte kommit ännu, så för den delen var det lugnt. Det är nu de senaste veckorna som bulan dragit iväg och nu är den inte så lätt att dölja längre. Vi kände att vi ville vänta till vecka 12 med att berätta för folk och till efter ultraljudet med att göra det officiellt. Inte helt lätt, men det gick ganska bra måste jag säga.

Jag har haft turen att må riktigt bra hittills och jag håller tummarn för att det fortsätter så. Illamående kan vara det värsta jag vet, så det var största skräcken, men det slapp jag tack och lov.

Ha en fin måndag hörni!❤️

Aliz

Lite sjukt att vi också fick reda på midsommarafton fast förra året och hade BF 28 feb (även om ni vart flyttade nu då som jag förstod det) 😄

Svar: Nej, vad roligt!😄 Vilket sammanträffande!
None None

Jessica

Så underbart! =)

Jessica

Så underbart! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress