Vecka 26

Tiden fortsätter att springa iväg och imorgon tar vi steget in i vecka 27. Vecka 26 har rullat på och höjdpunkten var definitivt 3D-ultraljudet i fredags. Den lilla i magen växer så det knakar, och vägde då ca 900 gram. Helt otroligt att jag gått upp 9 kg och lillskruttan bara väger 900 gram...

Hur som helst så mår jag fortfarande bra, tränar på ungefär tre gånger i veckan och jobbet går ok även om det börjar bli tungt i vissa situationer. Som det känns nu så är jag otroligt lättad över att min ansökan om graviditetspenning blev godkänd och det lutar mer och mer åt att jag väljer att gå hem så snart den börjar gälla. Isåfall har jag idag bara prick en månad kvar att jobba. Som sagt, tiden flyger.

Jessica

Vad kul =) Med 3D ultraljud. Jag fick också gravidpenning. För min del var det bra för jag mådde så bra fram tills de två sista månaderna. Så då kändes det skönt att kunna slöa hemma när det var jobbigt =)

Svar: Ja det känns toppen! Även om jag när bra nu så tror jag att det blir tungt att jobba sista veckorna, så det blir skönt att vara hemma och vila lite innan bebis kommer =)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress