Vecka 24

Då var vi framme vid vecka 24's sista dag och det är ytterligare en vecka som flutit på smidigt. Jag är tacksam för varje vecka jag får må bra och vara pigg. Jag hade absolut inga förväntningar på att kunna träna på och gå mina dagliga lunchpromenader såhär långt in i graviditeten och njuter för fullt.

På jobbet går det fortfarande okej, även om det är vissa moment som börjar bli besvärliga. Termobyxorna går inte på långa vägar att knäppa och vinterkängorna är ett helt företag att lyckas knyta, men det är kanske bagateller i sammanhanget. Den senaste veckan har jag hunnit skicka in ansökan om graviditetspenning och håller tummarna för att få den godkänd. Lite blandade känslor över att isåfall bara jobba det här året ut, men det är nog det bästa alternativet... Jag får vänta och se helt enkelt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress