Bebiskläder

Jag har gått och blivit en sådan där rabatt- och kuponggalning. Så fort en butik har någon typ av erbjudande gällande barn och baby så hittar ni mig där! Som på KappAhl idag, där det var 25% rabatt på ett helt köp. Perfekt för att shoppa bebiskläder. Grejen är att eftersom det är första barnet så behöver så pass mycket och samtidigt växer de ur det så galet snabbt, så då kan jag tycka att det är värt att tajma in bra erbjudanden för att slippa betala fullpris. Helt ärligt så tror jag knappt att jag köpt något överhuvudtaget till ordinarie pris, utan istället passat på när jag fått kuponger eller när det varit rabatter på baby/barn-avdelningen. Bra strategi om jag får säga det själv.

Vår lilla har börjat få sig en ordentlig uppsättning vid det här laget. Sanna kom med en hel kasse från Ullared och så har vi fått mycket fint av vänner och bekanta. Mycket av det jag har köpt har gått i könsneutrala färger (så även dagens inköp, som gick i tema vitt med en touch av grått), eftersom jag inte till 100% vågar lita på att det faktiskt är en liten tjej där inne. Jag hoppas att vi får det bekräftat imorgon på 3D-ultraljudet så att vi kan gå loss litegrann bland tjejkläderna!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress