Kosmetisk tatuering
Före och efter tatuering av eyeliner:
Upptill syns hur min tatuerade eyeliner såg ut, fem år efter att jag gjorde den. Man räknar att den sitter 2-5 år, beroende på hudens pigment, så min hade ändå hållit sig väldigt bra. En uppfräschning senare så är den som ny och jag är så nöjd. Sandra på CosmetInk är verkligen duktig och jag rekommenderar henne starkt. 

Hur det känns att tatuera längs med fransraden? Jag skulle inte säga att det gör ont, för man får bedövningskräm innan, utan det kittlar faktiskt mest. Lite obehagligt, men absolut inte smärtsamt. Det är nog själva grejen att det är en nål så nära ögat som gör att det verkar läskigt. Himla skönt att ha dock, dels ser man piggare ut och så ramar den in ögonen och framhäver fransarna. Love it!

Kolla bara på bilden som Sandra tog direkt efter behandlingen:
Eftersom man inte får sminka ögonen under läkningstiden (4-10 dagar) så färgade jag fransar och bryn igår för att se lite mer levande ut.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress