Tillbaka på gymmet

Mitt första gymbesök på veckor, vilken känsla!

Snacka om att påskhelgen avslutades med underbart väder. Våren är äntligen här och balkongen är invigd för i år. En förmiddagspromenad har jag också hunnit med, och så en efterlängtad vända till gymmet. Min penicillin-kur avslutades igår, så nu vågar jag köra på igen. Typiskt nog så har vädret medfört en pollenchock för mig, så nu när jag äntligen blivit frisk så är jag ändå nästäppt, snuvig och nyser med jämna mellanrum. Jag tröstar mig med att det bara varar under en begränsad tid.

Att vara tillbaka på gymmet var hur som helst toppen. Jag har definitivt saknat det. No doubt. Ett superlätt pass bara för att känna på kroppen, men åh vad härligt. Ser fram emot en späckad träningsvecka nu.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress