Smoothie

Jimmy har köpt en ny mixer, en sådan som man mixar smoothies direkt i en flaska och kan ta med. Supersmart, och det betyder att det är smoothies som gäller från och med nu. Perfekt för mig att ha en stå färdig i kylig de dagar jag öppnar på jobbet eftersom jag är så galet hungrig när jag vaknar. Okej, jag är alltid hungrig. Inte bara när jag vaknar. Utmaningen nu blir att mixtra fram ett riktigt vinnarrecept. Dagens smoothie blev med yoghurt, mjölk, banan, hallon, blåbär och kokos. God, men som vanligt tycker jag att bananen tar över lite för mycket. Får jobba på det där...

Igår hade vi Buzz-tävling hos oss, så jag är sådär lagom pigg idag. Ska ändå till gymmet för ett ATC-pass med en kompis, så jag får köra så gott jag kan helt enkelt. 

Fin söndag på er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress