Sjukstuga

Min vecka har börjat kasst. Eller ja, som bilden ovan visar så har jag det ju helt okej här i soffan med tv-serier och glass i stora lass. Efter söndagsträningen rann all energi ur mig och jag orkade ingenting. Jag vaknade sedan måndag morgon med så ont i halsen att jag knappt kunde svälja, än mindre äta. Tänkte att det nog skulle gå över, men ett par timmar på jobbet på tom mage var nog för att göra mig gråtfärdig så jag fick gå hem. Ganska precis en månad fick jag alltså vara frisk innan det var dags igen. Kul.

Halsen verkar inte bli bättre och jag tror att det är något med bihålorna. Jag är liksom inte täppt i näsan, utan mer täppt i hela huvudet. Virus trodde sjuksköterskan på 1177. Minst en dag till på sofflocket blir det alltså.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress