Celsius Hallon/Acai

Äntligen en ny smak på Celsius! Den här gången har de kokat ihop en med smak av hallon och acai. Helt i min smak.
 
Det känns lite snopet att det bara blev två dagar på jobbet för mig den här veckan, men långledigt tackar man såklart inte nej till. Och påsken medför ju den där perfekta ursäkten för att äta hur mycket godis man vill utan dåligt samvete. 
 
Att jag känner mig bra igen och har varit tillbaka på jobbet innebär förresten också att det är dags att börja komma tillbaka till träningen. Jag går ut lugnt och har börjat med promenader i lugnt tempo nu onsdag, torsdag och fredag. Äntligen fick jag smaka den nya Celsiusen innan dagens promenad. Så himla god.
 
Ha en fin långfredag nu. Jag har en kväll solo hemma att se fram emot. Jag, en skål choklad och Let's dance.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress