Design in a box




Minns ni att jag tidigare prenumererade på Glossybox? Det var en himla kul grej tyckte jag, tills jag hade hela badrumsskåpet fullt med skönhetsprodukter som jag aldrig riktigt kom mig för att använda... Nu har det kommit ett alldeles nytt koncept, en riktig drömbox i mina ögon. Design in a box är, precis som det låter, en box fylld med design. Premiärboxen landade hos mig igår och jag kände mig som ett litet barn på julafton, såå nyfiken.
 
Favoriterna ur boxen var definitivt kuddfodralet från William Morris som jag direkt införskaffade en innerkudde till, och en fin liten vas från Cooee design. Perfekta inflyttningspresenten till mig själv. Tänker köra några boxar nu under sommaren och utvärdera om det är värt att prenumerera. Priset på 649 kr per box (609kr vid prenumeration) känns lite mycket att lägga varje månad, men om innehållet känns värt det så absolut. Kul idé!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress