Testing testing

Här sitter jag och testar min "nya" lur. Glaset på skärmen är i alla fall nytt, och som tur är så verkar den fungera som den ska. För att göra en lång historia kort så är det dumt att släppa ner telefonen i en ficka som inte har någon botten. I synnerhet om man står på ett klinkergolv. Suck. Frågan är dock varför man gör något som liknar en innerficka i en jacka, men inte syr igen botten?? Mycket märkligt. Inte min dag helt enkelt. 

Jag måste ändå säga att jag mitt i eländet är väldigt nöjd med mig själv för att jag trots allt tog mig ut på powerwalken som jag var på väg ut på när det hände, istället för att sura ihop och bli arg på mig själv. Dock efter att ha panikringt Jimmy för att hitta snabbast möjliga sätt att laga, dammsugit glassplitter i hallen samt stoppat luren i en plastpåse för att slippa fickor fulla med glasbitar. Oh well.

Hoppas ni haft en bättre start på veckan!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress