Huvudvärk

Två ting jag gillar, muggarna från Rörstrand och glasunderläggen från Gynning, fint med lite färg i vårt annars ganska färglösa hem. Funderar på om jag kanske skulle införskaffa en kudde till soffan i ett liknande Gynning-motiv.

Den här veckan segar sig fram i snigelfart. Jag brukar sällan känna så, utan snarare tvärtom, så det är lite ovant. Säkert beror det på att jag längtar så mycket efter helg, faktiskt både den här helgen och nästa. Så kul när man har roliga saker inplanerade och något att se fram emot. Därför känns det lite tungt att jag gått med huvudvärk hela dagen idag, en sådan där dunkande variant som inte verkar vilja ge med sig. Förskollärare är inget drömyrke den dag man har ont i huvudet kan jag meddela, så tur då att jag inte har det särskilt ofta. 

En kaffe och en liten bit choklad nu efter jobbet hjälpte dock lite. Jag vill verkligen inte bli sjuk så jag håller tummarna för att jag bara sovit dåligt inatt eller något...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress