Äntligen fredag

Fredag, veckans mest efterlängtade dag. Den råkar även infall med löning för min del, så jag är lite extra glad. Veckan har swishat förbi, trots övertid på jobbet på onsdagen och kvällsmöte med tema ergonomi till sent igårkväll. Wow vad mycket fel man gör när man står, sitter, lyfter osv. Jag tror ändå att jag är rätt bra på det tack vare min träning (som gör mycket för hållningen) jämfört med många andra, men ändå kom vi fram till en hel massa förbättringsområden tillsammans med sjukgymnasten på plats. Bättring, bättring!

Hoppas ni har roliga planer i helgen? Själv är jag solo och ska passa på att njuta av den biten eftersom jag faktiskt tror att man behöver vara själv ibland. Ser mest fram emot ett långt löppass utomhus, klädd i outfiten från Röhnisch som ni ser här ovan. Kan vara den snyggaste löparjacka jag någonsin skådat, och jag är så glad att den satt lika snyggt på mig som på modellen.

Happy friday på er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress