Black friday-fynden

Fler än jag som fyndade på Black friday förra veckan? Man bombades ju med erbjudanden från alla håll, och jag passade på att shoppa en del till mig själv men mest till bebis när priserna ändå var bra.

Under veckan som gått har leveranserna börjat trilla in och jag är faktiskt nöjd med alla mina köp, så ingenting åker tillbaka. Till mig själv blev det ett par träningstights från Lindex MOM-kollektion. Helt underbara. Till bebis blev det en del kläder och så det ni ser på bilderna nedan. Ett babynest känner jag är ett måste. Perfekt att lägga var som helst, i soffan, sängen, vagnen, på golvet. Riktigt nöjd med detta från BabyDan/Jollyroom.se. Två Dinglisar att hänga på vagnens sufflett och två napphållare från Elodie Details åkte också med. Det enda som egentligen var ett klassiskt spontanköp var vagn-/amningsfilten. Den såldes till ett sjukt bra pris, och jag gillade idén. Den har knäppen så att man kan haka fast den på vagnen för solskydd (matchar dessutom vagnen då den är svart och grå), eller knäppa den runt halsen och hänga lite över bebis vid amning. Tiden får utvisa om det var ett bra köp eller ej.

På tal om vagnen förresten... Beräknad leverans var 2-4 veckor, vilket nu har passerat, men igår fick vi äntligen besked om att den är skickad. Den borde landa hos oss inom 2-4 arbetsdagar. Kan knappt vänta!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress