Helgfrukost

Godmorgon söndag! Vart tog den här helgen vägen?? Dags att börja ladda för en ny arbetsvecka och jag ska försöka planera in några träningspass så att jag verkligen kommer iväg. Det var betydligt lättare när jag bodde närmare stan och kunde gå hem mellan jobb och gym, men nu blir det en så lång omväg så det gäller att planera i förväg och ha träningsväskan i bilen.

Apropå träning så blev det inget Vilsta-pass för mig denna morgon. Det blev sent igår och jag ligger rejält efter med sömnen efter arbetsveckan som gått. Jag vaknade faktiskt av J's väckarklocka som ringde kl 10, alltså samma tid som passet började. Så trött var jag. Istället blev det en lång, härlig frukost. Kan ju vara det bästa som finns. Särskilt nu när jag upptäckt en ny granola från Risenta, med hallon och kokos. Mm! Galet god på Arlas yoghurt med smak av jordgubb/vanilj.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress