Blått är flott

Usch, idag har jag en sådan där dålig dag. Allt är blä. Kan ju bero på att jag sov endast sex timmar i natt, vilket är ungefär två timmar för lite för mig. Hej Sur-Sara, med andra ord. Som tur var så slutade jag i alla fall tidigt och kunde gå hem och slumra en timme innan vi skulle åka iväg och kika på bil till mig/oss. Lyx det där, att dra för gardinerna och krypa ner under täcket mitt på dagen. Älskar det.

Annars har det inte hänt mycket här idag inte. I helgen ska vi ta tag i det där med sovrumslampa och köra ett ordentligt städvarv. Tråkigt men nödvändigt. Längtar efter att beställa hem lite nytt till hemmet. Älskar kudden från William Morris som har landat i soffan i vardagsrummet, och som har lett till ett blått tema där. Funderar på att fortsätta på det spåret med ytterligare någon fin kudde... Himla fint ihop med den fina blå hortensian som vi fick som inflyttningsblomma.

Ha en fin onsdagskväll!❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress