Spring is in the air



Vilket väder vi har haft idag! Pollenallergikern i mig skriker i panik, men jag vägrar att sitta inne och uggla när det är så härligt ute. Jag får ta lite nysningar, snuva och kliande ögon och istället göra vad jag kan för att lindra med antihistamin, nässpray, ögondroppar, tvätta hår och örngott ofta och inte vädra i onödan. Man får se det som att jag har tur att det bara är en begränsad tid och att jag är lyckligt lottad som bara har besvären nu på våren.

En riktigt skön dag på balkongen har vi i alla fall haft. Jag gav mig även ut på en skön (men varm) löprunda som startade med ett varv i Kronskogen och vidare runt Lundby. Jag hade glömt hur jobbiga backarna i elljusspåret är. Herregud. Bara att kämpa på och hoppas på att flåset snart är tillbaka på normal nivå.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress