Lob

Det var nästan mission impossible att få till bra bilder på min nya frisyr själv, men eftersom mannen var borta hela fredagen så fick jag göra ett försök ändå. Såhär några dagar efter klipp så trivs jag fortfarande toppen i det och kunde inte vara mer nöjd. Visst händer det att jag saknar mitt långa svall som rök för ett år sedan, men loben (long bob) är en betydligt enklare och stiligare frisyr i mina ögon. Plus att jag sparar enorma summor på schampo och balsam, win win!

Den här veckan slår jag rekord i arbetstimmar tror jag. Lååång måndag och övertid både innan och efter mitt ordinarie pass igår. Onsdagar är ju min sena dag varje vecka, och nu infaller min stängfredag plus att jag slår till på att hålla ett utvecklingssamtal efter arbetstid på min tidiga torsdag. Herregud, vad helgen är efterlängtad!

Njut av det sista av lillördagen nu, för det tänker jag göra.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress