24

Om en liten stund har jag fyllt färdigt för i år. 24 år, hipp hipp hurra! Hur kan jag bara vara 24? Känner mig äldre, både på gott och ont. Åldersnojan har inte tagit mig än i alla fall. Skönt det. Tycker nog faktiskt att 24 är en rätt så bra ålder. Inte gammal, inte purung. Lagom.

Födelsedagen har varit bra för övrigt, trots att min J är på Island med jobbet. Jag har sprungit nästan 16 km, fixat hemma, förberett middag och sedan haft mamma, pappa och lillebror med flickvän över på middag. Mysigt! Fina presenter fick jag också, både sådana jag önskat mig och sådana som var totala överraskningar men som träffade mitt i prick. Jag får visa imorgon. 

Tack till alla er som gratulerat mig på Facebook eller instagram under dagen. Det värmer verkligen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress