Wishlist
Tänk att listan över vill ha-saker från Svenskt Tenn aldrig tar slut. Snarare tvärtom, den bara fylls på och blir längre och längre och längre och längre. Just nu sitter jag och spånar på vad jag ska använda presentkortet som jag fick i födelsedagspresent till. Någon av ljusstakarna, Kulan eller Klövern, har stått på önskelistan länge. Krukor och brickor får man aldrig för många av... En brun kotte skulle vara fin till samlingen och mässingsunderlägget "Bless this house" är himla fint. Jag har också fastnat för vasen Iris, men kan inte bestämma mig för om jag vill ha den i grå eller grön. Grön känns roligare, men grå är ju helt klart ett säkrare kort. Jag får nog klura ett tag till innan jag bestämmer mig. Vi har en helg i huvudstaden bokad om två veckor, så jag har lite tid på mig att bestämma mig tack och lov!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress