Sunprime
Igår annonserade Ving ut att avsnittet av Bachelor som skulle sändas på kvällen skulle innehålla delar från deras Sunprime Atlantic View. Gissa var vi ska åka i januari? Sunprime Atlantic View! Det ville vi ju självklart inte missa, så vi satt bänkade och jag måste säga att det ser toppen ut.

Fördelen med att ha lämnat studier bakom sig och hoppat på heltidstjänst är definitivt lönen. Skillnaden är som natt och dag. Alltså mer pengar till nöje och resor. Det ska bli så himla skönt med en vecka sol och all inclusive mitt i mörkaste vintern. Mitt nyårslöfte inför 2016 blir helt klart att vara mer sparsam... Jag har kanske unnat mig lite väl mycket det här året, men jag tycker samtidigt att jag har varit värd det efter en så pass lång studieperiod. Det är okej. Nytt år, nya tag på den punkten!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress