Nyklippt

Hej lördag!

Jag var uppe med tuppen för att vara hos frissan vid 9 denna morgon. Min inbokade tid förra torsdagen fick lov att skjutas fram till idag och det gick ju alldeles utmärkt. Senast jag klippte mig var den i mars så det var verkligen på tiden med en uppfräschning av topparna. Då gjorde ljusa slingor inför sommaren och nu på hösten valde jag en askblond nyans, ombre-style. Det lades alltså i tre olika nyanser av ask, med den mörkaste i rötterna och så fick den tredje tona ut fint i min ljusblonda nyans. Ett snäpp mörkare än förra hösten och det känns som ett bra val. Svårt att få bra på bild då det ser ljusare ut än vad det är i verkligheten... Nöjd är jag i alla fall, och bäst av allt är att den här nyansen smälter ihop med den tråkiga utväxt jag brukar kunna få på vintern.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress