London baby!
Lite försenat, men bättre sent än aldrig. Jag och tekniken var inte riktigt vänner förrän min kära datatekniker löste problemet. Så här kommer ett bildregn från London-resan. Fem toppendagar i en riktigt underbar stad. Vi fick verkligen mersmak för det här med cityresor, så nu är jag alldeles till mig och vill se allt. Frågan är vad vi ska satsa på härnäst? Edinburgh i Skottland är redan bokat i början av april, men sedan då? Barcelona? Rom? Paris? Berlin? Prag? New York är ju drömmen såklart... Hur ska man hinna allt??
 
Här kommer i alla fall ett gäng bilder. London baby! 
 
Det jag gillade mest med London var arkitekturen. Så himla vackra byggnader!
Snyggt resesällskap.
 
Den blå dörren från filmen Notting Hill.
Portobello Market.
Big Ben.
Röda bussar all over the place!
Buckingham Palace.
Tower of London.
London Bridge.
Picadilly Circus.
Trafalgar square.
Charmiga telefonkiosker fanns det också gott om.
Regent's Park.
Tänk om det fanns parker med svanar i Eskilstuna... Drömmen!
Madame Tussaud's.
London Eye som var en häftig upplevelse.
View from the top!
Tack London för den här gången. Vi ses säkert igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress