Kladdkakans dag




Ingen som har missat att det är kladdkakans dag idag hoppas jag? Om så är fallet så får du en påminnelse här. Jag svängde ihop en variant med nonstop i här. Kladdig blev den definitivt i alla fall. God också för den delen, men det är något med det här superdupersöta ihop med grädden som gör att jag bara klarar en bit innan jag blir illamående... Det kanske är tur för annars hade kanske hela slunkit ner. Slurp! Med tanke på hur svettig förmiddagens spinning var så kanske det inte hade gjort så mycket å andr sidan.

Förresten så grävde jag fram min Samsung-kamera ur sin gömma i ett skåp i kontoret. Jag glömmer så lätt bort att jag har den eller blir lat och kör mobilkameran istället. Lite synd för bilderna blir betydligt bättre och eftersom den har wi-fi så är det enkelt och smidigt att föra över fotona till iPhonen ändå. Skärpning där.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress