Yoga
Två saker som jag är tacksam över i dag:
1. Min tidiga torsdag, underbart att knalla hem från jobbet vid kl ett.
2. Att jag upptäckt yoga. Varför har jag inte gjort det tidigare? Jag har testat tidigare, men mest känt att jag blivit sömnig, uttråkad och fått huvudvärk av all manisk andning hit och dit. Nu känner jag istället att det är så himla skönt med en lugn timme fylld med avslappning, stretch för stela och ömma muskler, andning som rensar kroppen och lätt styrketräning i de olika yoga-positionerna. Perfekt att lägga in ett yoga-pass som återhämtning på en av veckans vilodagar. Jag tror att man behöver stretchen och lugnet som det ger, speciellt när man som jag har ett jobb som går i högt tempo, så jag är jätteglad att jag gav det en chans nu.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress