Tack och godnatt

Jag är så trött! Dagen har gått i ett. Ganska rörigt på jobbet och så höll jag ett utvecklingssamtal sista halvtimmen av mitt arbetspass, vilket gick bra men såklart nervöst som vanligt. Sedan åkte jag och handlade och var optimistisk nog att tro att jag skulle hinna både packa upp varorna, hänga en tvättmaskin och äta ett lätt mellanmål innan det var dags att cykla till djurgårn för ett träningspass med B.A.B.Y Runners. Puh! Jag ser fram emot två vilodagar nu, med ingenting alls planerat. Helgen tog på krafterna och det börjar komma i kapp mig nu. Ser fram emot att slå mig ner och bara njuta av att läsa en bok efter jobbet imorgon.

Nu checkar jag ut för idag med en sista glutt på min fina medalj innan jag slår igen gluggarna. Göteborgsvarvets medaljer är verkligen något extra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress