Göteborgsvarvet 2015
I made it!




Vädret var på topp, publiken peppande och jag var taggad till tänderna. Jag fick ett riktigt drömlopp med starka ben och bra flås under större delen av banan. De sista 3 kilometerna fick jag kämpa, men då hade jag ju också redan sprungit 18 km så det är faktiskt inte så konstigt. Tack vare att jag hållit så pass högt tempo under första halvan av loppet så gjorde det heller ingenting att jag tappade lite på slutet.Tempot kändes bra och klockan stannade på 1 timme, 53 minuter och 22 sekunder. Det är en förbättring på 5 minuter och 11 sekunder jämfört med förra året och ca 8 minuter snabbare än jag var i Women's Health Halvmarathon. Galet! Jag är både stolt och glad kan jag säga.
Elina

Duktiga du, GRATTIS!
Var och kolla på er idag, vart bor du? Tycker du liknar en jag såg på ett tåg... ;)

Svar: Tack! :) Jag är från Eskilstuna! :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress