Chhatwal & Jonsson





Två fina kuddar från märket Chhatwal & Jonsson har nyligen flyttat in i vårt hem.

Prydnadskuddar från Chhatwal & Jonsson har länge stått på min önskelista, men det finns ju så många fina mönster och olika färgkombinationer så jag har helt enkelt fått beslutsångest varenda gång jag varit nära att köpa. Häromveckan körde sleepo.se en kampanj på 15% så då slog jag till slut till. Trots att jag tidigare lutat mest åt deras allra mest klassiska modell så blev det faktiskt två nyheter. Prickiga "Tiger dots" och snygga "Ikat Orissa", båda i offwhite och blå, blev det som fick flytta in i soffan. Jag är mer än nöjd och tycker att de går bra ihop med både vår grå soffa och övriga prydnadskuddar som går i blå, vita, röda och grå toner.
Johanna

Hej! Jag har sett att du pluggat till förskollärare på mdh! Har planer på att börja till hösten på samma program :) Tänkte bara höra om det är en jättetuff utbildning? Hur är själva utbildningen? Är man mycket i skolan eller kan man jobba vid sidan av? Eller måste man lägga väldigt mycket tid på skolan? Hehe, många frågor.

Svar: Hej! Kul, världens bästa jobb! :)

Jag upplevde utbildningen som ganska enkel... Vi hade i genomsnitt två föreläsningar i veckan och övrig tid fick man själv disponera. Jag lyckades klara hela utbildningen parallellt med två extrajobb, så det går absolut bra att jobba vid sidan av! :) De flesta tentor har varit hemtentor så då kan man ju själv planera sin tid som man vill så länge man lämnar in tentorna i tid!
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress